Sådan foregår en booking hos os

Når I skal booke en DJ til jeres bryllup, er det meget vigtigt at der er styr på og gennemskuelighed i booking processen.

Hos os foregår det således:eller de DJs 

  1. I sender os en forespørgsel på den eller de DJs I ønske et tilbud på.
  2. Vi vender tilbage til jer med et uforpligtende tilbud som forhåbentligt svarer til jeres forventninger.
  3. I bekræfter at I gerne vil booke DJ’en ud fra det tilbud vi har sendt.
  4. Vi kontakter DJ’en og booker / til jer fastlåser vedkommende til jer.
  5. Vi laver en juridisk ordrebekræftelse hvori alle informationer står. Denne bekræftelse skal I acceptere med en e-mail til os.
  6. Vi sender jer en regning på forudbetaling af DJ’en. Typisk 20 – 25% af det samlede beløb. Regningen skal betales inden 7 dage. Først når regningen er betalt er DJ’en formelt “jeres”. Det resterende beløb betales til DJ’en efter brylluppet.
  7. Når regning er betalt sender vi alle informationer afsted til DJ’en og nu er han/hun endeligt booket til jer.
  8. DJ’en har nu den primære kontakt til jer og sender en mail til jer inden 14 dage, så I ved at der er styr på bookingen.
  9. I god tid inden festen tager I en snak med DJ’en om det praktiske, musik gæster mv.
  10. I betaler DJ’en det resterende beløb – enten kontakt på festaftenen eller aftaler kontooverførsel.
  11. Vi vil meget gerne høre fra jer om jeres oplevelse af jeres bryllup og DJ’en.

Dette er den grundlæggende proces i en bookingaftale med Musikken Til Jeres Bryllup.

Gode råd når I booker en DJ:

– Sørg altid for at få en juridisk bindende aftale mellem jer og DJ’en pr. e-mail.

– Få altid DJ’ens telefonnummer.

– Vær klar i mælet over hvilken type musik I ønsker DJ’en spiller til jeres bryllup.

– Få lov til at bestemme 10 af jeres yndlingsnumre. Send en ønskeliste.

–  Spørg hvad der sker hvis DJ’en bliver syg – sender han en erstatnings DJ?